الثلاثاء، 8 مارس 2011


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

آخر كلام هأقوله آخر كلام عندي
سهرت الليل بطوله جرحك بيوجعني
أيام عدت عليا وانت بتجرح فيا
حتى دموع عنيا مش عايزة تفارقني
الحب واديته لك والقلب وهبتهولك
كان باقي إيه تاني عشان أعملهولك
آخرتها تخدعني آخرتها تخدعني
يا حبيبي أنا مش حبيبك طريقي مش طريقك
يبقى خلاص حسيبك وأدور على غيرك
يمكن يعوضني ع اللي ضاع مني
آخر كلام عندي إبعد بعيد عني


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

سلمت له قلبي شيلته على راسي
خاني وباع حبي وجرح لي إحساسي
فاتني وغدر بي ودي آخرة إخلاصي
سامحني يا ربي إن كنت أنا آسي
والله خسارة دمع عنيا في اللي جرحني وغدر بيا
اديته حنان وخدت أسية عمره في يوم ما هان عليا
كان حبيبي وكل ما ليا جرحه لسه مأثر فيا
دا نصيبي وحظي يا دنيا غصب عني ومش بايديا


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هي دي الحقيقة
انتي بالنسبة لي مجرد صديقة
مش هأعيدها تاني وهي دي الحقيقة
لكن استحالة تكون أنتى الحبيبة
هي دي الحقيقة هي دي الحقيقة
حبيبتي حاجة تانية الله الله عليها
أنا بعت كل الدنيا عشان خاطر عنيها
انت بالنسبة لي مجرد صديقة
مش هأعيدها تاني وهي دي الحقيقة
وهي دي الحقيقة وهي دي الحقيقة
بلاش تعيشي حب وترجعي تلوميني
لأنه كله كدب يا ريت تصدقيني
بكره تلاي الحبيب اللي يقدر حبك
ويكون ليكي طبيب وبحبه يداوي جرحك
وهي دي الحقيقة وهي دي الحقيقة


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اتألم دوق طعم الألم حس بقلبي اللي اتظلم
ابكي واندم ع اللي ضاع بس يا ريت يفيد الندم
تندم ولا ما تندمش اللي ضاع ما بيرجعش
تزعل ولا ما تزعلش كل اللي بنا اتهدم
مالوش وجود اصبح عدم اتألم دوق معنى الألم
اتألم زي ما اتألمت كم مرة اتعذبت
شربت المر واتحملت كل العذاب والألم


نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق